dilluns, 17 d’agost del 2009

Examens de setembre

Avui parlaré sobre un tema que m'afecta personalment, que té a veure amb els estudis. Aquest any passat he anat bastant liat amb les assemblees i la lluita contra Bolonya, i ha fet que no estudiés tant com altres cops i em deixi tres assignatures pendents per al setembre. A part dels examens, també he de donar tres treballs que si em poso totes les piles, els podré acabar ben ràpid i començar a aplicar-m'hi fort en dues setmanes curtes que em queden. Ara bé, tot i les dures exigències de la universitat, també cal dir que hi ha alguns temes de treballs triats que em poden agradar més que altres, com la vida quotidiana a l'Edat Moderna.
En primer lloc, dic que estudiar no és el primer fort que em va, ja que preferiria fer altres coses com sortir de festa, amb noies o beure tota la nit. Però el fet d'estudiar o la meva mandra de sortir determinada per altres factors no desitjats, també han influït en què ho tingui més difícil aquest estiu en sortir de festa, com a les festes de Gràcia, iniciades des de divendres 13 amb la manifestació per recordar en Roger, o les alternatives de Sants. Amb tot, segurament, hi aniré algun dels dies que hi hagi bona festa sigui a la plaça d'Osca o al Pla de l'Estació, quan sonin Dr. Calypso o el concert de rock santsenc amb els 15 grups del barri.
Tot i així, no hi ha més collons que ficar les piles al màxim i treure'm de sobre tot el pes de sobre i el setembre fer uns dies de vacances i descans abans de fer la matrícula al setembre, que espero que no em toqui l'avaluació continuada i poder acabar la llicenciatura, ja que tot el què comporta Bolonya és molt pesat i una feina impressionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada