dijous, 30 de juny del 2011

La meva llengua "Josep Romeu".

És un cantautor de Tarragona i es diu Josep Romeu. També està implicat en la lluita per la independència dels Països Catalans, en contra de la crisi, les retallades i les privatitzacions dels serveis públics mentre que també tracta temàtiques personals. La seva música està centrada en la cançó d'autor però amb pinzellades de blues i swing des del primer disc Petjades i el segon. Em va impressionar des de quan el vaig escoltar per primera vegada a l'últim concert del CorreUniversitats el novembre del 2008 en l'esplanada que hi ha entre les facultats de Biologia i Física i Química. I em va agradar tant la seva veu com s'acompanya amb la guitarra.
En aquest vídeo surt ell cantant la cançó "La meva llengua" a la sala Ka l'Arrib de Cambrils. Aquest sí que és un bon tio, ferm i patriota que sap molt bé el què diu... No fa com un altre que jo sé i que es diu Joan Romeu que a part de ser metge istriònic en un gabinet super cutre també ha fet l'imbècil a la tele i la ràdio. Fins i tot ma tieta ja m'havia comentat que quan estudiaven medicina en aquells temps també foscos ja era tot un pallasso i molt còmic... Algú m'havia dit que també havia estat cantant però segur que comparat amb aquest era molt cutre si mai va arribar ni als Setze Jutges ni en cap altra tendència de la Nova Cançó.


3 comentaris:

  1. Doncs el dia 11 a Luz de Gas toca en directe el Doctor Josep Romeu i Goliach. Res d'en Joan Romeu i Bes, que està com una puta cabra i ara trastocat amb Alzheimer...

    http://doctorromeu.blogspot.com/2011/04/actualizacion.html

    ResponElimina
  2. Per cert, a les 21:30h pm en el festival de Barna.Sants. Entrades anticipades 12 € i a taquilla 15 €. Forma part del festival Barna.Sants... xD

    Aquí trobareu més informació sobre els concerts i el seu nou clip QUE PARI TOT.

    http://www.josepromeu.cat/concerts

    ResponElimina