dijous, 8 de novembre del 2012

Empàtica i carinyosa


Un poema dedicat a la meva primera pediatra. M'han dit que fins i tot va veure com jo estava naixent a l'habitació on hi havia la meva mare. Dintre de tot encara li tinc molt respecte, molt carinyo i molt bon record. Admiro el seu tracte humà i el seu carinyo. És cert que s'ha equivocat en algunes coses però és tot un encant de persona que mai oblidaré. En aquesta fotografia no es veuel poema penjat però l'he deixat a sota per llegir-lo més clar. 





Malgrat mals referents i injectar vacunes,
has tingut molta empatia:
sempre serena... molt carinyosa amb els vailets,
amb mirades i somriures tendres,
carícies suaus i pessigolles per variar.
Defensant la lactància natural,
sovint encertant diagnòstics,
analitzant els problemes des de l’arrel
i sense sobremedicar.
Has estat un sol i un exemple vocacional
del que ha de ser la medicina.
Un referent per la sanitat pública
ara privatitzant-se (malgrat que tu
mai hi has exercit).
T’aprecio amb molt carinyo:
tot i que pensem diferent
t’ho has merescut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada