dissabte, 27 de març del 2010

Dues cançons contundents

MASTER OF PUPPETS

End the passion play, crumbling away
I'm your source of self-destruction.
Veins that pump with fear, sucking dark is clear
Leading on your deaths construction.

Taste me you will see
More is all you need
Dedicated to
How I'm killing you

Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster
Obey your Master!!!!, Master!!!!!!!

Master of Puppets I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a ting
Just call my name, cause I'll hear your scream
Master!!!!, Master!!!!!!!


Needlework the way, never you betray
Life of death becoming clearer
Pain monopoly, ritual misery!!!!!
Chop your breakfast on a mirror!!!!!

Taste me you will see
More is all you need
Dedicated to
How I'm killing you!!!!!!!

Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster!!!!
Obey your Master!!!!!!, Master!!!!!!!

Master of Puppets I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing!!!!
Just call my name, cause I'll here you scream!!!!!
Master!!!!!, Master!!!!!

Just call my name, cause I'll here you scream!!!!!
Master!!!!!!!!, Master!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Master!!!!!!!!, Master!!!!!!!!, where's the dreams that I've been after!!!!!!!
Master!!!!!!!!, Master!!!!!!, your promise only lies!!!!!!!
Laugher!!!!!!!, Laugher!!!!!!, I hear or see is laugher!!!!!!!
Laugher!!!!!!, laugher!!!!!!!!, laughing at my cries

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hell is worth all that, natural habitat
Just a rhyme without a reason!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neverending maze, drift on number days
now your life is out of season!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I will occupy!!!!!!!!
I will help you die!!!!!!!!!!
I will run through you!!!!!!!!!
Now I rule you too!!!!!!!!!!!!!

Come crawling faster!!!!!!!
Obey your master!!!!
Your life burns faster!!!!!!
Obey your Master!!!!!!!!!!!!!, Master!!!!!!!!!!!!!

Master of Puppets I'm pulling your strings!!!!!!!
Twisting your mind and smashing your dreams!!!!!!
Blinded by me, you can see a thing!!!!!!
Just call my name, cause I'll here you scream!!!!!!!
Master!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Master!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Just call my name, cause I'll here you scream!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Master!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Master!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Metallica: James Hetfield (veu i guitarra). Lars Ulrich (bateria), Kirk Hammett (guitarra i veus), Roberto Trujillo "Cliff Burton/Jason Newsted (baix i veus).

_________________________________________________________________________


FURTADORA D'ÀNIMES

La sang dels innocents
ompla la seva copa d'or
assegut al tron dels manaments
mentres el món s'ompla d'horrors.
Els cants no surten ja dels pits.
La terra s'obra sota els peus.

No hi ha qui el pari!!!!!!
No té nom!!!!!
Rostre del fred!!!!!
NO HI HA QUI EL PARI!!!!!!!
ÉS LA MOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!

L'ombra estesa sobre els camps
fa que l'acer perdi calor.
Anells que lliguen el seu cos
encès de ràbia com un gos.
Mentres laments sonen llunyans
és l'agnia dels mortals!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NO HI HA QUI EL PARI!!!!!!!!!!
NO TÉ NOM!!!!!!!!!!!!!!
ROSTRE DEL FRED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO HI HA QUI EL PARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS LA MORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La ballarina sense cos
despulla d'ànimes el món,
deixant les armes en el camp
com creus malfetes sense nom.

I així no quedarà un record ieeeah
Només les llances i un vell tron.

NO HI HA QUI EL PARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO TÉ NOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO HI HA QUI EL PARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS LA MORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quim Mandado (veu i baix), Lupe Villar (guitarra), Josep Maria Coromines (guitarra) i Martín Rodríguez (bateria). Falta el Papa Juls que en directe animava a l'escenari.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada