dijous, 22 de setembre del 2011

Torna Àcid Úric


Per acabar aquest mes vull deixar uns vídeos del retorn de la banda de rock Àcid Úric en el Mercat de Música Viva de Vic d'aquest any. Van tocar els dies 16 i 17 seguits i en hores diferents Però ara només són tres membres després de la marxa del jove guitarrista Francesc Ruiz i només es queda amb una guitarra, un baix i una bateria. Jo he estat dubtant sobre quin dia poder pujar però finalment em vaig abstenir amb ràbia tot afectat pels insults estigmatitzants i infantilitzants del malparit becari d'informàtica de la tarda (l'Aleix) entre altres coses que no em faciliten permetre organitzar les coses a la meva manera i vaig acabar estirat al llit amb la boca terrosa i amb sensacions de passivitat.

Però a continuació us deixo aquests dos vídeos sobre propaganda i un petit fragment del segon concert d'Àcid Úric en aquesta edició del Mercat a la plaça de Sant Felip a les 19h amb imatges realitzades per El9Tv.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada