dijous, 9 de setembre del 2010

Poema a la UAB


Navegant pel bloc de poemes del meu amic Agus Giralt a partir d'Alliberant Poemes, avui he seguit amb la meva sessió poètica que he tornat a engegar des de Martí i Pol i que de tant en tant m'agrada deixar palesa i que m'ajudarà a tenir inspiració i escriure també els meus textos propis sense anar i aprofitar aquest bloc tant per explicar les meves sensacions i situacions com també la meva redacció poètica que he d'anar desenvolupant.
I a sota us deixo una foto que he agafat de la seva web un poema penjat al pal que aguanta el cartell de les pistes de pàrquing de motocicletes de la Universitat Autònoma de Barcelona. Malgrat no veure's massa bé des d'aquest cartell s'ha de dir que sembla transmetre un missatge bastant compromès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada